Welke plant is dit?

Het is een stekje. De originele is 120 cm hoog. Zelfde bladeren met een roze hangende tros bloemetjes. Deze moet nog gaan groeien. Hoe heet hij/zij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Het is een van de zeer vele soorten Begonia's.
Veel soorten worden gekweekt voor het prachtige blad, deze soort staat bekend om zijn prachtige bloei, die maanden lang door gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedemorgen Ed, heb je mijn vraag gezien, weet jij hoe ik dat verder moet doen met die boon/zaaddoos?
En kun je mij via een pb nog even doorgeven welk boomschors er op mijn tuin moet en waar ik dat moet bestellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Wagenaar, bedankt voor de tip.
Maar voor mijn hele grote tuin, te duur denk ik.
Dit is een medinela. Prachtige plant.
Een favoriet van ons.

Suc6 verder.