Waar een Betaalbare Container huren in Gilze-Rijen, voor de afvoer van ca 3kuub tuingrond??

Ik zoek een betaalbaar adres voor het huren van een container. Wie weet een adres in de regio Tilburg-Breda Gilze-Rijen. Op google al wel wat gevonden alleen die zijn nogal prijzig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Ik denk dat je beter een aanhanger kunt lenen/huren.
Een beetje tendermaster kan makkelijk een kuub tuinaarde vervoeren.
Moet je wel 3x rijden maar is stukken goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op https://www.afval.nl. Verhuren verschillende containers ook voor grond. Prima ervaring mee. Ik gebruik dit zakelijk voor mijn eigen klusbedrijf.