Wie weet waar ik zo een grondanker (?) kan kopen?

Deze parasolvoet is ooit door iemand gekocht in een tuincentrum. Hij is ca 40 tot 50 cm lang en je schroeft hem de grond in. Er hoort een ijzeren stang bij om het ding in de grond te boren. Wie weet waar je zoiets kunt kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
1.1K

Het beste antwoord

Heb je hier wat aan?

http://www.onlinebouwmarkt.nl/winkel/view_product.php?product=GROFTREK3
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de gamma,praxis en goeie doe het zelver.Ik heb hem nm ook nodig gehad en bij een van deze zaken geslaagd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de campeer/camping handel, groten zijn obelink in winterswijk en de vrijbuiter in Roden en Gouda