Ik krijg afgevreten blaadjes aan mijn Spaanse peper plantje.

Binnen had hij last van bladluizen nu zijn deze weg buiten en nu zie ik dat de blaadjes afgevreten worden? Wat kan ik hieraan doen? Weet iemand een huis tuin en keuken middeltje hiervoor. Bedankt alvast voor jullie respons.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Het zijn slakjes die in het donker te voorschijn komen. Een huismiddeltje is wat zout rondom de plantjes strooien of wat slakkenkorrels in de buurt van de planten strooien. Dan is het wel afgelopen met deze nachtelijke ,,stropers''.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eerst uitzoeken waardoor, zijn het slakken dan zie je die het beste 's avonds in het donker met een zaklantaarn.
Als dat zo is moet je even kijken wat je wilt slakkenkorrels of een huis-tuin en keukenmiddeltje
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord