Hoeveel huishoudens composteren in nederland?

Wij moeten voor school een project doen, en daarvoor moeten we deze vraag oplossen...
Wij konden het nergens op internet vinden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens via deze site. http://blog.milieucentraal.nl/

Antwoorden (3)

Zoek het aantal huishouden in nederland

(aantal woningen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aantal huishoudens op 1 januari 2009 bedroeg 7,31 miljoen

eenpersoonshuishoudens tot ruim 2,62 miljoen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mensen die composteren zijn mensen die bijv. een volkstuin hebben. In een gemeente als waar ik woonachtig met een ledental van 120 volkstuinders zijn er dat ongeveer 20 en dit zijn dan ook nog vaak mensen van boven de 50 jaar. Als dit een gemiddelde is van de inwoners van Nederland dan zou dit voor een plaats van 15000 inwoners zijn: 15.000.000:15.000 x 20 is ongeveer 20 duizend mensen : 2 mensen is 10 duizend huishoudens.