Heb je in zuidholland een goedkope tuincentra?

Over het algemeen zijn die centra's altijd erg duur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
3.9K

Antwoorden (3)

ik ben wel tevreden over bram marrewijk, zit in delft/den hoorn
13 jaar geleden
Tuincentra zijn in het leven geroepen om geld te verdienen. Als een groot tuincentrum, waar heel veel warmte wordt verloren, bv. als een Intratuin of Europatuin, waar ook nog eens veel reclame voor wordt gemaakt door bv. Rob Verlinden e.a., dat moeten deze zaken heel veel omzetten om er wat aan te verdienen. Daarom de zeer hoge prijzen die er worden gerekend. Zoek ergens een kleine zaak achteraf en vergelijk daar de prijzen eens. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de plantenhal in Rhoon en Ridderkerk
die kopen op wat op de veiling blijft staan.
ziet er soms niet uit, en dikwijls wat minder keuze (alleen wat op dat moment bloeit bijvoorbeeld) maar voor prijzen die maar een kwart of minder zijn.
veel planten 1 euro of minder, heester 2 euro.
in Rhoon ook groente en fruit