Welk verfmerk klinkt bekender in de oren? Matthijs of Akzo Nobel ?

Toegevoegd na 49 seconden:
Akzo nobel is oa verdeler van Trimetal en Sikkens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig dat je gaat uitleggen wat Akzo Nobel is. Ik had nog nooit van Matthijs gehoord in verband met verf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vreesde dat Akzo Nobel ook niet bekend in de oren zou klinken bij veel mensen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en Histor dan??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik denk dat die mensen ook nooit gehoord hebben van Trimetal en Sikkens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Akzo Nobel is geen verf merk, maar de producent van o.a. Histor en Sikkens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, daarom had ik het een beetje gepreciseerd...

Antwoorden (17)

Akzo Nobel natuurlijk. Bij 'Matthijs' denk ik alleen aan een jongensnaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit van Matthijs als verfmerk gehoord. Akzo Nobel (sikkens etc.) ken ik wel.
13 jaar geleden
Akzo nobel, de fabriek is 1 km van me huis :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan wonen wij in ieder geval dicht bij elkaar, ik127
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja okee maar er staan meer fabrieken van in nederland, ik in idergeval Akzo Nobel chemicals.BV ( botlek, rotterdam:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, dacht ik eindelijk m'n buurman hier gevonden te hebben, woon je toch een kilometer of 40 te ver.
Matthijs klinkt dan weer bekender als televisiepresentator.... Akzo natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook ik zeg akzo nobel.
matthijs heb ik nog nooit van gehoord, terwijl ik veel huizen schilder..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Akzo! Heb ook nog nooit van Matthijs gehoord

Toegevoegd na 51 seconden:
het is blijkbaar Matthys, en komt volgens mij uit Belgie.
Ben benieuwd of de vlamingen onder ons het wel kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Akzo Nobel, mijn vader heeft daar heel lang gewerkt. Van Matthijs heb ik nog nooit gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier in België is Matthys gekend doch ook Trimetal

Toegevoegd na 1 minuut:
van Akzo hier nog niet gehoord
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Akzo Nobel is producent van oa Trimetal, het is niet echt de verfmerk naam...
Natuurlijk Akzo. Bij Matthijs associeer ik met DWDD, maar niet met verf

Toegevoegd na 53 seconden:
Natuurlijk Akzo. Matthijs associeer ik met DWDD, maar niet met verf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Akzo Nobel. De naam Matthijs doet mij direct aan "De wereld draait door" denken, en zou ik nooit associeren met een verfmerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb nog nooit gehoord van Matthys. Van Akzao en de vermerken Histor en Sikkens natuurlijk wel. Dat zijn gewoon goede en bekenden merken.
13 jaar geleden
Matthijs? Nooit van gehoord. Akzo Nobel ken ik vooral als verfproducent, maar niet als merknaam. Sikkens is een heel sterk merk. Trimetal ken ik niet, maar is misschien meer voor de professionele markt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Akzo Nobel, door de Nobelprijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel eens van de naam Akzo Nobel gehoord, maar niet in de combinatie van verf. Matthijs, Trimetal en Sikkens ken ik allemaal niet.
13 jaar geleden
Akzo heeft veel meer naamsbekendheid, mede doordat ze vaak in het nieuws zijn (vaak negatief).
Matthijs heb ik nog nooit van gehoord als verfmerk. Wat is het eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Matthys is van oorsprong een Belgisch merk dat enige tijd geleden overgekocht is door een Amerikaanse firma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je voorbeelden van Akzo met negatieve nieuwsfeiten, heb er zelf nog nooit van gehoord op het nieuws en zo... dus ben eigenlijk wel benieuwd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De negatieve nieuwsfeiten gaan vaak over de krantenberichten van het 'chemisch-transport'. Wellicht dat het alleen regionaal nieuws betreft, maar ik heb er wel eens vaker over gelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
akzo nobel
vooral de sikkens verven van akzo nobel zijn bekend