Welk verfmerk klinkt bekender in de oren? Matthijs of Akzo Nobel ?

Toegevoegd na 49 seconden:
Akzo nobel is oa verdeler van Trimetal en Sikkens

Weet jij het antwoord?

/2500

Akzo Nobel natuurlijk. Bij 'Matthijs' denk ik alleen aan een jongensnaam.

Ik heb nog nooit van Matthijs als verfmerk gehoord. Akzo Nobel (sikkens etc.) ken ik wel.

Akzo nobel, de fabriek is 1 km van me huis :)

Matthijs klinkt dan weer bekender als televisiepresentator.... Akzo natuurlijk!

ook ik zeg akzo nobel. matthijs heb ik nog nooit van gehoord, terwijl ik veel huizen schilder..

Akzo! Heb ook nog nooit van Matthijs gehoord Toegevoegd na 51 seconden: het is blijkbaar Matthys, en komt volgens mij uit Belgie. Ben benieuwd of de vlamingen onder ons het wel kennen.

Akzo Nobel, mijn vader heeft daar heel lang gewerkt. Van Matthijs heb ik nog nooit gehoord.

hier in België is Matthys gekend doch ook Trimetal Toegevoegd na 1 minuut: van Akzo hier nog niet gehoord

Natuurlijk Akzo. Bij Matthijs associeer ik met DWDD, maar niet met verf Toegevoegd na 53 seconden: Natuurlijk Akzo. Matthijs associeer ik met DWDD, maar niet met verf.

Akzo Nobel. De naam Matthijs doet mij direct aan "De wereld draait door" denken, en zou ik nooit associeren met een verfmerk.

Heb nog nooit gehoord van Matthys. Van Akzao en de vermerken Histor en Sikkens natuurlijk wel. Dat zijn gewoon goede en bekenden merken.

Matthijs? Nooit van gehoord. Akzo Nobel ken ik vooral als verfproducent, maar niet als merknaam. Sikkens is een heel sterk merk. Trimetal ken ik niet, maar is misschien meer voor de professionele markt?

In Belgie en vooral in het Antwerpse zijn zowel Matthijs als alle merken die onder "akzo nobel " vallen bekent. Matthijs wordt in het algemeen als " minder professioneel " aanvaard, alhoewel dat ieder verfmerk zij pro's en contra's heeft. Akzo nobel is vooral bekent om zijn professionele ondersteuning bij verfsysteemopbouw of eventuele problemen. ;-)

Akzo Nobel, door de Nobelprijs.

Wel eens van de naam Akzo Nobel gehoord, maar niet in de combinatie van verf. Matthijs, Trimetal en Sikkens ken ik allemaal niet.

Akzo heeft veel meer naamsbekendheid, mede doordat ze vaak in het nieuws zijn (vaak negatief). Matthijs heb ik nog nooit van gehoord als verfmerk. Wat is het eigenlijk?

aktzo

akzo nobel vooral de sikkens verven van akzo nobel zijn bekend

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100