Waar te koop gekleurde ledkaarsverlichting voor de kerstboom niet op batterij?

Ik ben op zoek naar deze verlichting maar wel op elektriciteit geen batterij.
Dit als vervanging voor mijn oude kaarsverlichting.

10 jaar geleden
in: Interieur
1.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Bij een winkel als Tuinland of Intratuin, 20000 soorten lichtjes daar

Antwoorden (1)

Kijk vandaag op dag aanbiedingen,bij deals zijn ze te koop.
Er is moeilijk aan te komen wij waren ook op zoek.
Tik even dag aanbiedingen aan ziet er leuk uit.
Succes. alleen van daag verkrijgbaar 11 dec.
burgos
10 jaar geleden
j5m
10 jaar geleden
Ik heb net gekeken maar ik zie niet dat het kaarsjes zijn wel leds.
kosten 5.95
heb ik naar de goede deal gekeken?
burgos
10 jaar geleden
Sorry ik dacht dat je verlichting zocht het zijn idd geen kaarsen.
burgos
10 jaar geleden
Nog ff verder gekeken,bij klingel web site,daar zijn de kaarsen gekleurd,maar de lichtjes wit.
Verder kan ik niks voor je vinden.
j5m
10 jaar geleden
Ja ik denk dat ik nog een paar jaar zal moeten wachten tot ze er zijn.
Hopelijk gaat die oude verlichting nog even mee.
Maar toch bedankt voor je reactie.
burgos
10 jaar geleden
graag gedaan.