Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je aan een vreselijk krakend bed doen?

Door de monteur zijn alle bouten al aangedraaid. De bodem die elektrisch verstelbaar is, is heel zwaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar het je dat bed nog niet zo lang, aangezien je nog de beschikking hebt over een monteur. Het is dus een probleem van de winkel, leg het probleem daar neer. De winkel heeft je het bed verkocht, dus de winkel moet het ook oplossen. Eventjes wat bouten aandraaien is geen oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar kraakt t dan?in de poten ,in het verstelbare gedeelte,is je bed uit 1 stuk of ligt t verstelbare gedeelte los van de onranding van het bed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry,omranding i.p.v. onranding:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zitten er ook plaatjes tussen de bouten en moeren?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

kruipolie op de bewegende delen , en de bouten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel goed stil liggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de lattenbodem zou je evt een stukje fietsenband kunnen leggen.
Ook waar je de delen aan elkaar schroeft,een stukje fietsenband op maat knippen en dat eerst ertussen doen.
Dit kan het kraken enigzins oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
binnenband dan toch neem ik aan?
Het kraken zit 'm niet in de bouten, maar in de beweging tussen lattenbodem en aanhanging.
Ik had hetzelfde probleem, en heb tussen alle kieren en gaten sponsjes (op maat geknipt) tussengepropt.
Dat heeft echt goed geholpen: Ik heb al jaren nergens meer last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb op alle plaatsen waar houten delen aan elkaar zitten zelfklevend vilt geplakt. Was zeer effectief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je bodem op andere pootjes zetten. Dit heb ik zelf ook gedaan en dit scheelt ENORM! Maar aan het zware bed te horen, is het moeilijker, aangezien de pootjes niet oneindig sterk zijn. En anders zou je toch moeten overstappen op een ander bed......... Maar als er een monteur langs gekomen is, dan zou hij voor een oplossing moeten zorgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een nieuwe bed kopen of je moet even met een soort cremepje er om heen smeren, helpt ook wel. zo niet dan is het echt tijd voor een nieuw bed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding