Is soms moelijk te zien. Je kunt het ruiken....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal aan de achterkant - hoewel iemand met een beetje ervaring het zo ook wel kan voelen.

Kunststof heeft altijd een textiel-achterkant van een geweven of gebreide stof, leer ziet er aan de achterkant ook echt uit als leer. Vaak zitten er kleine gaatjes in die poriën waren, en vind je ook kleine littekentjes op de huid. Bovendien is leer niet overal even glad van structuur, en kunstleer wel. Ook het prijskaartje kan een goede indicator zijn. Tenslotte kun je het ook heel goed ruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak staat er als het echt leer een logo in en je kan het ruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt het altijd als je je nagel erin zet. Als je je nagel in kunststof zet blijft de kras echt staan zeg maar, bij leder kom je er gewoon niet doorheen als het ware, als je begrijpt wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een aansteker, leer verbrand niet zo snel als kunststof!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben ooi in Tunesië een paar tassen gekocht en de verkoper liet zien,dat het leer was door er een brandende sigarettenpeuk tegen aan te houden, Kuststof gaat dan smelten, leer uiteraard niet. Maar ik denk niet dat een verkoper in een meubelzaak zo ver zal gaan!