Waar kun je kwalitatief goede banken online bestellen of kopen en laten bezorgen

Graag ook eigen ervaring en niet alleen linkjes via Google.

Toegevoegd na 57 seconden:
Onder de 400 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Onze kinderen hebben goede ervaring met de Ikea. Dan zit je ook in de goede hoek wat budget betreft.
Ivana
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea wist ik toevallig al :) Gisteren een boek van ze doorgekeken, maar was benieuwd naar alternatieven. Wel + hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat er alternatieven zijn. Ikea is goed en goedkoop, maar daardoor een beetje laag in aanzien.
Ivana
13 jaar geleden
Je kunt trots zijn op een Ikeabank, evengoed als op een Italiaanse designbank.
Zolang je hem zelf hebt verdiend en je zorgt voor een persoonlijke sfeer in de ruimte waar hij staat, hoef je je voor niets te schamen.

Andere antwoorden (2)

Niet uit eigen ervaring: ik ga liever naar de winkel toe, maar deze is niet duur:

http://www.factoryhouse.nl/outlet-zitmeubelen/bankstellen/cat_128.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwalitatief goed en onder de 400 euro, gaan niet samen!
Dus,ik denk niet dat dat lukt.