Hoe krijg ik krasjes van een zwart gelakte televisiekast.?

Er zitten vele krasjes op aan de bovenkant. Heeft iemand een idee hoe ik die op kan poetsen.

4 maanden geleden
in: Interieur
Pieterke
4 maanden geleden
Misschien met tandpasta:
De beste methode om kleine krasjes uit de autolak te halen is tandpasta. Doe een beetje tandpasta op een doekje en wrijf licht over de kras. Poets het daarna uit en herhaal de methode. Let op, dit werkt alleen bij oppervlakkige krassen, niet als de kras door de lak is gegaan.

Antwoorden (1)

Afhankelijk van hoe diep de krasjes zijn: met schoenpoets?
4 maanden geleden