Hoe voorkom je dat posters in wissellijsten gaan uitzetten?

De posters worden altijd bobbelig bij mij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
2.5K

Het beste antwoord

Bij een lijstenmakerij kun je kunstwerken en andere afbeeldingen laten verlijmen op een steviger stuk karton. Ze gebruiken dan speciale lijm en zuigen het vacuum zodat er geen bobbels meer onder komen. Dat is alleen vast niet goedkoop..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan de oorzaak van het uitzetten wegnemen. De enige oorzaak die ik kan bedenken is vocht!? Inlijsten dus als er een relatief lage vochtigheidsgraad is en daarna ergens hangen waar je vanuit mag gaan dat het er niet kwetsbaar is.

Is het onmogelijk de keus te maken om ze in een droge omgeving te plaatsen kan je ook de poster 1 of 2 mm korter en smaller te snijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou je kan ze op het karton van de achterkant vast aken met spuug

Je kan ze vast tapen met duc tape

Je kan bierviltjes in de hoek doen zodat het glas waar het vocht op komt niet tegen de poster aan komt

Of je kan gewoon de lijst uiten zonlicht houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, de toepassing van spuug, bierviltjes en duct tape... +1 van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Yesss!!!
Lang leve sjors...
Waarschijnlijk klem je de poster in de lijst?
Neem dan eens een lijst met een (plexi)-glas-laag ervoor, zodat de poster beter opgesloten zit....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
constante temperatuur aanhouden waar deze lijst met poster aanwezig is.