Vraagje over huisparfum (zie toelichting).

je kan flesjes kopen met geurige olie en houten stokjes erin.
af en toe moet je de stokjes omdraaien, en het ruikt weer heerlijk.
het vervelende vind ik dat ze zo duur zijn.
zou ik hetzelfde effect verkrijgen als ik bij de tuinen een flesje geurolie haal, en daar wat sateprikkers in zet?

13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Volgens mij zou dat ook mogelijk moeten zijn.
Beiden stokjes zijn volgens mij vh zelfde hout/materiaal.
Bij de action hebben ze overigens goedkope flesjes inclusief de stokjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
dank en plus.
ik kom veel te weinig bij de action, geweldige winkel is dat toch :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ben helemaal fan van die winkel!
hihi, vooral de shampoo is er betaalbaar, en het toiletpapier is ook zoveel goedkoper.

Andere antwoorden (2)

Jazeker, dat werkt nog beter zelfs.

Gewoon een flesje etherische olie kopen en hier een paar stokjes in doen.

Beter is om het te verdampen met een verdamper. Dat is eenmaal een aanschaf van 50 euro, maar werkt veel beter dan die stokjes of branders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er gaat citroenolie in, dat kun je overal wel kopen