kamer van 4 bij 4,5 hoe kan ik dit het beste inrichten?

-er moet een bed, bureau en kast zeker in, het liefst nog een stoel en nog een extra kast(je)
heb zitten kijken maar vind het erg lastig, heb namelijk veel deuren/ramen. Heb een soort 'balkon' waardoor dus een muur ookal bezet is omdat daar een deur/raam staat....... dan heb ik nog aan een muur een deur waar vroeger een soort van mini ingebouwd kastje stond (kan bijna niks in) en dan heb ik nog twee ramen en de openingsdeur.........iemand tips ideeën hoe ik het beste het ingericht krijg? of iemand goede tips voor ruimtebesparing, wil namelijk wel een goede kledingkast waar ik ook me kleding kan hangen en niet alles opgevouwen in laden.
alvast bedankt

Toegevoegd na 36 minuten:
het liefst mogelijkheden zonder hoogslaper, heb namelijk al een bed

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat altijd een succes is, is een bed met kasten er omheen. Zo heb je alles tegen 1 muur staan. Overige meubels kun je dan elders neerzetten. Ook kun je een sidetable of niet zo'n diepe ladenkast tegen het voeteneinde van je bed plaatsten en hier wat op zetten.

Wie weinig ruimte heeft, moet het in de hoogte zoeken! Dat is echt de beste, misschien wel de enige oplossing. Je hebt al een bed, zeg je, maar tegenwoordig kun je voor een habbekrats aan een nieuw bed komen. (eventueel nieuw matras, of je eigen gebruiken) Marktplaats biedt ongekende mogelijkheden. Je kunt je eigen bed er ws ook kwijt! Nu mensen vrijwel voor alles wat ze kwijt willen bij de vuilstort moeten betalen, hebben ze graag weer wat moeite over, om wat zinvoller van hun spullen af te komen. In de hoogte werken dus: hoge kasten, extra planken aan de muur..je zult versteld staan wat je met een piepkleine ruimte kunt doen. Een van mijn kinderen heeft jarenlang in een soort ' kast' gewoond, Ze kon er meer kwijt dan menigeen op een ' normale' kamer. ( De boeken tot aan het plafond. de studie- en werk- annex eet- en van-alles-wat-zich-voordoet ruimte onder het bed. geen plekje van de wanden is onbenut gebleven! Ja, we moesten in sommige dingen investeren , dat is waar, maar dat was er vanwege de lage huur in een paar weken alweer uit!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100