Heb hem gisteren via deze link besteld. Ze verkopen hem in twee verschillende maten. Kwaliteit perfect. Heel veel beter dan de boekweitkussens die jaren geleden bij de Blokker werden verkocht, maar ze zijn dan ook duurder.

Ik heb de kleine maat, anders wordt hij zo zwaar en hij gaat ook mee kamperen.
Ik was erg blij met je vraag. Dacht dat ze allang niet meer bestonden en heb hem op internet opgezocht. Bij de tuinen hebben ze alleen de grote maat.
Succes.

Toegevoegd na 58 seconden:
Er zit een onderhoudsboekje bij, waar ook voor het beter slapen adviezen in staan.
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb hem destijds bij de Blokker gekocht. Ik vind hem zelf heerlijk liggen, je moet hem alleen vaak opschudden en hou er rekening mee dat ie behoorlijk wat kraakt en knispert. Ik ben er aan gewend, maar mijn vriendin niet. Hij gaat bij mij al een jaar of vier mee, en ik kan niet merken dat het kussen is ingezakt.

Via de gezondheidswinkel 'De Tuinen' zag ik hem voor je in de webshop. Zie de onderstaande link.

Toegevoegd na 43 seconden:
Als je op de link klikt, typ dan nog in het zoekvak 'kussen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je zo'n kussen online bestellen:
http://www.mpolo.nl/?c=4&name=Boekweitkussen
13 jaar geleden
Bij het reformhuis.Althans die van mijn moeder die komt daar weg.
En volgens mij is redelijk onderhouds vrij. Het enige wat ik zo weet is dat je m kunt uitspoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tijdje geleden werd je er OVERAL mee doodgegooid, nu zul je naar een reformwinkel of iets dergelijks moeten, of online moeten kijken.

Hoe lang ze precies meegaan weet ik niet precies ; ik heb er indertijd twee geleegd in een sloop met rits die aan de buitenkant badstof en aan de binnenkant beetje plastic/rubberachtig is (soort antikwijlsloop ofzo), en als ik me goed herinner had ik die al mee naar het ziekenhuis toen ik van Jip moest bevallen, dus dat is.....bijna vijftien jaar. En ik slaap er nog steeds met veel plezier op, niet uitgedroogd, niet verrot ofzo, nog helemaal honderd procent in orde. En volgens mij HAD ik hem toen al een tijdje.

Het enige onderhoud dat ik er aan pleeg is dat ik eens per jaar, twee jaar ofzo (als ik er aan denk) een paar keer met de plantensproeier over de vulling ga. En heel soms was ik de sloop (er zit natuurlijk altijd minimaal een sloop overheen en moet de vulling even in een vuilniszak, maar dat is zo'n geklieder, dat ik het liever niet doe.

In de link een Internet-leverancier.