waar kan ik warme kleur vinyl of zeil kopen (kersen, cognackleur)

geen laminaat, ik wil een rol zeil of vinyl of novilon liefst met houtdecor, in warm bruinrood of oranjebruin
ben ook al bij pvc stroken aan het orienteren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.2K

Het beste antwoord

http://www.kwantum.nl/0103_Vinyl/0167062/FACADE_400CM_2%2c7MM_ROOD_KL.919

of deze

http://www.kwantum.nl/0103_Vinyl/0167016/BELGRADO_II_2%2c6MM_ROOD_2040
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bedoel je zoiets als dit:

http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/vloeren_en_kleden/vinyl/vinyl_cafe_de_luxe.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek eens onder marmoleum of linoleum, prachtige warme kleuren hebben ze. Is erg prettig aan je voeten qua temperatuur omdat het de omgevingstemperatuur aan neemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb ik inderdaad mooie bij gezien.
novilon plus terracotta 2438 bijvoorbeeld. we krijgen trouwens vloerverwarming in het nieuwe huis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet volgens mij samen gaan met vloerverwarming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is ook (een van de ) redenen om geen laminaat te willen. En dat het te hard is (wegglijden dierenpoten) en te gehorig en niet krasvast.
maar terwijl laminaat op iedere straathoek te koop is, vind je zeil alleen bij Kwantum en Leen Bakker.
Brood koop je bij de ?????
Dus vloerbedekking koop je bij de vloerbedekkingsspecialist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn B&B vakantiehuisje heb ik het laten leggen door Kwantum, ze hebben hele mooie en ik heb gewacht tot er een aanbieding kwam van gratis leggen en dat hebben ze prima gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb n mijn huidige woning ook alles bij Kwantum gekocht en gratis laten leggen (tenminste, bij de prijs inbegrepen). Die actie hebben ze altijd, voor ruimtes groter dan 2 1/2 m2 en geen trappen.
Geen klachten, goede service. maar ik kon in de winkel niet de kleur vnden die ik hebben wil. Ik heb door deze antwoorden inmiddels gezien dat ze op internet meer keus hebben, dus ga ik binnenkort terug met wat namen en nummers en erom vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik er was hadden ze gelukkig een heel groot assortiment in de winkel waar mijn houtkleur tussen zat.
Veel voorpret alvast met uitzoeken en daarna genieten van het niet zelf hoeven leggen,ha,ha.