Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk n vloer bekleden met plaktegels?

Ik ga verhuizen en wil mn keukenvloer toch n beetje fatsoeneren. Nu ligt er vinyl op, het goedkoopste zou zijn nieuwe vinyl. maar met een geïnstalleerde keuken moeilijk om te leggen. Dus zoek ik n alternatief. Wellicht gaan ze hier toch alles verbouwen maar toch...het is té erg mijn huidige vloer.
Ik zoek vinyltegels die neutraal effen zijn (dus bv beige, wit... geen zwart) of effen donkerrood zoals nu. Of een alternatief iets.
De vloer is 12 vierkante meter ik wil er max 150 euro aan besteden.
Bij aanbeveling winkels: enkel online winkels met levering naar Gent België of fysieke in de buurt van Gent.

8 maanden geleden
in: Interieur
1.3K
ronron1212
8 maanden geleden
Koop of huurhuis?
Vortexxx
8 maanden geleden
Ik word altijd zo allergisch van 'zo goedkoop mogelijk' waarom niet gewoon goed i.p.v. goedkoop?
Vortexxx
8 maanden geleden
Kijk eens bij BVA(Trooswijk tegenwoordig) voor restpartijen van goede vloerproducten voor een schappelijke prijs, je moet het dan wel zelf ophalen, want ja transport kost ook iets hè?

Geef als eerste antwoord