Weet iemand wat dit voor een kastje is en wat de prijs ongeveer is?

Ik heb er ook nog 2 krukjes en een soort tafeltje bij in dezelfde stijl met velours blauwe bekleding.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Interieur
1.6K

Antwoorden (1)

Het is een Florentijns barok kabinet, vermoedelijk gemaakt tussen 1950 en 1960. Als het origineel is kan het tussen de 400 en 700 euro waard zijn. Maar is het nagemaakt, dan kun je er maximaal 200 euro voor vragen.
Toegevoegd op 05 december 2020 13:33: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoe kan je erachter komen of het origineel of namaak is?
Amadea
3 jaar geleden
Je kunt vaststellen of het een oud meubelstuk is door te kijken naar de kwaliteit van de constructie en materialen. Let op gebruikssporen en oude schroeven of bedrading. En heel belangrijk is of er een merk of stempel van de producent op zit. Inspecteer de onderkant.