Wat is mijn kast waard?

Deze kast, van mijn grootvader, heb ik geërfd. Hoeveel zou hij waard zijn?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Interieur
3.2K
burgos
3 jaar geleden
Dit soort kasten is bijna niet meer te verkopen.
Zijn er honderden van te koop heb zon kast om die ik niet meer wilde aan een kringloop gegeven zelfs daar waren ze niet blij.
Alle eiken is niet meer te slijten.
Maar wel jammer dit soort kasten hebben wel wat.

Antwoorden (1)

In een klassiek interieur staat een Mechelse kast erg mooi. Het zijn over het algemeen mooi bewerkte eiken kasten. Afhankelijk van de staat en het mooie snijwerk worden ze op marktplaats verkocht voor € 250,- tot € 1200,-.