Kort een lijstje van de verschillende kleuren die je in je badkamer kunt gebruiken.

Wit is het kleur van de zuiverheid, dit kleur is het eenvoudigste kleur, maar ook het puurste.

Blauw is het kleur van de rust, je vindt het in de natuur terug in zowel de hemel als het water.

Groen is het kleur van de natuurlijk, het geeft je badkamer een rustige en ontspannende uitstraling.

Geel is het kleur van de zon en zorgt ervoor dat u zich gelukkig voelt.

Kies geen kleur omdat het een trend is. Daar zou je spijt van kunnen krijgen. Zelf zou ik ook voor wit kiezen, gewoon lekker neutaal. Past overal bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

wit want dan kan je goed zien of t schoon is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je zelf een mooie kleur.Wij hebben een wit plafond en witte tegels het verfwerk is rood zo ook de prulletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wat lichtere kleur, zeker bij een kleine badkamer. Ik heb een badkamer formaat diepe kast en die was blauw met groen geschilderd, Het stond erg mooi maar het was wel donker. Na een tijd toch maar voor een pasteltint gekozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind créme wel mooi met een zwarte vloer. en jij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet te modisch wil doen en niet elke paar jaar een nieuwe badkamer wil, maa toch een trendy badkamer wilt, kun je het beste kiezen voor lichte, neutrale kleuren (wit, grijs) en dan lekker trendy doen met de accessoires (handdoeken, zeepbakjes e.d.). Die asseccoires gooi je een keer in de paar jaar buiten als ze je niet meer bevallen, aan je badkamer zit je veel langer vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donkere kleuren zijn geschilt als je wilt blijven poetsen, daar zie je alle (kalk)waterspetters op.

Toegevoegd na 1 minuut:
geschikt dus, 2 keer overgelezen en dan nog de tikfout niet zien ;(
anneliez
13 jaar geleden
lichtblauw vind ik n geschikte kleur
t staat vrolijk en je kan er zowat alles mee combineren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pastelkleuren zijn fijn in je badkamer, ze ogen fris en ruimelijker dan donkere kleuren en ze combineren makkelijk met elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit aan de muur en donkergrijs op de vloer.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan de kleur van de voegen bij de witte tegels hetzelfde grijs maken als de tegels op de vloer.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het grijze haalt het enge te veel aan wit uit je badkamer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hierboven heb je al diverse goede mogelijkheden gehoord. Eentje heb ik nog niet voorbij zien komen, maar is m.i wel een geschikte kleur. Pergamon, met zwarte accenten is dat prachtig! Ik doe er een plaatje bij zodat je een beeld hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt toch een beetje aan je eigen smaak.
Maar om later geen spijt te krijgen zou ik je toch aanraden om alles wit te houden. Je kan badaccesoires in de kleur nemen die jij wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit, want wit laat kamers groter ogen en straalt warmte uit. Badkamers zijn vaak klein en lijken in het wit groter dan in veel andere kleuren.