Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (1)

Pantera is een merk. Niet meer en niet minder.
Het merk behoort tot het betere segment. Ofwel, hun matrassen staan goed aangeschreven. Elk schuimmatras past zich makkelijk en snel aan, aan het lichaam. Veel mensen slapen daardoor prettig.
Koudschuim matrassen bevatten een open celstructuur. Hierdoor kan het matras goed ventileren en vocht opnemen. Door deze open celstructuur voelt een matras van koudschuim niet warm aan.
Indien je het dus te warm hebt in bed, kan een koudschuimmatras de oplossing zijn. Vooral in de warmere maanden worden ze als zeer prettig ervaren.
Koop je dan een matras van Pantera, dan koop je in ieder geval een matras van goede kwaliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, mijn zusje.
Ze vindt het heerlijk koel. (Natuurlijk niet koud). Het past makkelijk aan het lichaam aan.
Ikzelf wil juist een bed dat warmte vasthoudt. Maar ik heb ook geen last van veel zweten of te warm in bed etc. Verder lig ik op een schuimtopper, dus wel met aanpassen aan het lichaam en dat is zeer prettig.
Fijn dat je iets had aan het antwoord en slaap lekker!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding