Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een loopband op laminaat zet, kun je er dan een yogamat onderleggen tegen beschadiging?

Ik vraag mij af, of het nodig is om iets onder de loopband te leggen om het laminaat te beschermen. Zo ja, zou een yoga-mat een idee zijn? Dit zal tevens het geluid dempen voor mijn gevoel.

5 jaar geleden
in: Interieur
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat zou ik niet doen. Die yogamat heeft immers een bepaalde dikte, waardoor de onderkant/pootjes van de loopband niet goed op de grond staan. De loopband staat daardoor niet stabiel.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
joro
5 jaar geleden
@Tinus 1969, bedankt voor uw reactie. Ik heb een yogamat van de Action gekocht, 0.6 mm dik. Aan de voor- en achterkant heb ik deze naar binnengevouwen, als extra bescherming voor het laminaat. Hij staat gelukkig heel stabiel en zo weet ik zeker dat het laminaat niet wordt beschadigd. Daarnaast dempt de yoga-mat het geluid van de loopband ook nog iets.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding