Ik heb een Ikea hemnes bedbank gekocht, kan ik die verplaatsen?

Ik heb dus een Ikea hemnes bedbank gekocht en die komt tegen een muur te staan die ik nog een andere kleur wil verven/schilderen. Kan ik alvast het bed in elkaar zetten en later het bed verplaatsen (misschien d.m.v. schuiven, want optillen gaat een beetje moeilijk) om de muur te verven/schilderen, want dan heb ik alvast een slaapplaats. In mijn kamer is trouwens vloerbedekking.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, dat is geen probleem. Als je alleen de 4 zijkanten hebt, moet je alleen recht naar voren of recht opzij verschuiven. Laat je een goed passende lattenbodem er in liggen (liefst ook nog met een paar schoefjes vast) dan kun je de bedbank alle kanten op schuiven, duwen en trekken zonder dat er iets uit model raakt. Toegevoegd na 13 minuten: Ik zie net op de website van Ikea dat het huidige model bedbank anders is dan het 'oude' model. Als je een uitschuifbaar onderstel hebt (om een 2-persoonsbed te kunnen maken), laat dan het onderstel IN de ombouw tijdens het verplaatsten. Dus alles zo compact mogelijk. Als schuiven op de vloerbedekking niet lukt, probeer dan met 2 personen beide aan een korte kant stukje bij beetje te verplaatsen. Of haal de 3 laden eruit, matrassen eraf en kantel het geheel zodat het op de voorkant staat. Kantelen (ook na afloop weer terug) met beleid en met 2 personen doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100