Wat wordt er in de advertentie van keukens bedoeld met “een ontzorgde keuken” ?

Het kabinet ontzorgde de zorg, klanten worden ontzorgd. Hoe ontzorgt men een keuken? Een keukenbedrijf kan zelfs gespecialiseerd zijn in ontzorgde A-merk keukens. Deze gaan voor de helft van de prijs weg.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
6.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik moet meteen denken aan "entsorgen" ; weggegooide keukens dus ; rommel :lol:
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Compleet pakket, dus opmeten, kastjes maken, inbouwapparatuur EN montage! "Het familiebedrijf specialiseert zich in betaalbare A-merk keukens welke geheel ontzorgd zijn, compleet met montage en aansluiten, persoonlijk nagemeten, thuis bezorgd, tot en met het afvoeren van ons afval. Kant en Klaar! en dan ook nog met 7 jaar garantie!" http://www.keukencentrum-marssum.nl/keukenstijlen/ontzorgde-keukens
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je hebt er dus geen zorgen over (afgezien van een vette rekening...!)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@FF u hebt gelijk. De vette rekening hoort er ook bij.
@Marleen, heute entsorgte ich den kompletten Inhalt des Kühlschranks "van de entsorgte keuken" in eine Mülltüte.

Het beste antwoord

Met een ontzorgde keuken wordt bedoeld,dat ze alles voor je regelen.
Van kasjes tegels kranen enz.
Het is de bedoeling dat je, je verder geen zorgen meer hoeft te maken
om andere mensen iets aan de keuken te laten doen.
burgos
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Burgos, Ja, bedankt dat wordt inderdaad bedoeld. Dé Totaaloplossing "van aanschaf t/m installatie wordt gezorgd" zegt het bedrijf. U koopt een ontzorgde keuken. Ontzorgen is uitgeroepen tot maakwoord van het jaar 2013.
Een woord dat door een schrijver voor het eerst wordt gebruikt en er door hem een bepaalde betekenis aan wordt gegeven.
http://www.vraagenaanbod.nl/nieuws/id11197-Blog_Rolf_Elling_Ontzorgen_komt_in__tot_wasdom.html
Dat weten wij nu dus.