waar vind ik tips voor het inrichten van een klein huis zonder het advies dat alles best "wit" of "neutraal" moet blijven?

Ik heb wel wat wit in mijn kleine huis, maar ik wil nu echt niet overal "wit" of "neutraal". Toch is dat één van de belangrijkste tips die je vindt bij het inrichten van een kleine woning.
zijn er sites, boeken enz... die daarvan afstappen, en waar het ook kleurrijk en flamboyant mag zijn in een kleine woning? zo ja welke?

8 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In de ikea. Daar zijn een aantal voorbeeldwoningen ingericht met een klein oppervlak.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vraag eens advies in een verf en behang speciaalzaak, door patronen of afbeeldingen te kiezen die een dieptewerking hebben, lijkt de ruimte ook groter, ook het gebruik van spiegels en verlichting geeft ruimte.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De inrichting met schapevachten en hout en één muurtje frisse groene lentekleur maakt het ook dynamisch en ook een spiegel erin.....succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik woon zelf ook in een klein huis wat altijd wel werkt is een laminaat of houten vloer dwars in de woning leggen zodat het breder lijkt het plafond een kleurtje geven en de wanden wit of lichter je bed verhogen en op keukenkastjes zetten zodat je er bergruimte onder krijgt of een plank of kast boven het trapgat (als je dat hebt)dit is toch verloren ruimte

Het beste antwoord

Dit vind ik een leuke site met tips over het inrichten van een kleine woning: http://www.decoratingyoursmallspace.com
Ze hebben het veel over handige opbergtips en zo en er staan ook kleurrijke voorbeelden van verschillende kamers in.

De Ikea is natuurlijk ook goed in kleine kamers/woningen inrichten, ga maar eens in de showrooms kijken of www.ikea.nl

Toegevoegd na 17 uur:
www.pinterest.com is trouwens ook een leuke site. Hier kun je je favoriete dingen opslaan als je een account hebt. Het is een digitaal prikbord. Met de juiste trefwoorden of zoeken in categorie vind je ook veel leuke ideetjes.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wit is niet heilig, maar wordt aanbevolen omdat het niet zo nadrukkelijk aanwezig is. Een witte omgeving is natuurlijk ook op te leuken door gekleurd meubilair en accessoires. Als je geen wit wilt zou ik kiezen voor lichte kleuren, bijv.lichtblauw, lichtgeel. Veel belangrijker in een klein huis is zorgen dat er niet teveel in een kamer staat en dat er voldoende lichtpunten zijn.
liveisgreat
8 jaar geleden
super site idd!