Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat twee dezelfde duo rolgordijnen verschillend zijn?

Wij hebben twee dezelfde rolgordijnen gekocht voor onze erker.
Deze hebben we langs elkaar gehangen maar de horizontale balken lopen alleen boven mooi in elkaar over. Hoe verder je naar beneden kijkt hoe meer veschil er in komt te zitten. Hoe kan dit?

Toegevoegd na 3 minuten:
Foto
http://www.mupload.nl/img/zpdjmu7hew9.jpg

8 jaar geleden
in: Interieur
3.4K
Amadea
8 jaar geleden
Het doet mij vermoeden dat er een ondersteboven hangt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit zou een prima antwoord zijn Amadea.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze hangen op de foto niet gelijk. Bovenaan is de afstand tussen de 1e witte baan en de cassette bij beide niet hetzelfde en lijkt bij de rechter ook e.e.a. horizontaal scheef.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze zijn niet passend gemaakt. Bij het bestellen van deze duo gordijnen, had de winkel door moeten geven dat ze naast elkaar kwamen te hangen, dan wordt er tijdens de productie rekening mee gehouden. Ik zou terug gaan naar de winkel en het daar bespreken. Dit is een terechte klacht die door de verkoper opgelost moet worden. Als zij je niet willen helpen kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van het merk duogordijn. Mocht hij uit de bouwmarkt komen, dan zit er ook een echt merk achter zoals bv Bécé
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
mikeybaco
8 jaar geleden
Hallo ze komen van de jysk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op maat besteld??? Dan teruggaan en bovenstaande melden en een oplossing 'eisen'
Uit de rek geplukt dan heb je waarschijnlijk twee batchnummers gehad. Dan nog zou ik het melden bij de winkel maar dan is het afhankelijk van hun klantvriendelijkheid wat ze ermee doen. Een goede winkel zou een oplossing regelen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding