Waar koop ik vuilniszakken voor een kleine kliko?

Ik heb deze kliko/container gekocht als vuilnisbak in de keuken. Alleen kom ik er nu achter dat normale vuilniszakken natuurlijk helemaal niet breed genoeg zijn om over de rand te kunnen vouwen.
Ik heb nu hele slappe kliko 240l vuilniszakken die veel te groot en onhandig zijn.

Weet iemand welke vuilniszakken van 60l (of iets meer) in deze vuilnisbak passen?
Afmeting hoogte 64 cm, breedte 48 cm en diepte 42 cm.

Toegevoegd na 42 seconden:
Afbeelding werkt niet... link naar kliko:
http://www.kwantum.nl/catalog?params=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2f%24s%3dcontainer%26fh_user_date%3d20141227%26fh_refview%3dsearch%26fh_lister_pos%3d1%26user_time%3d12271238%26current_url%3d%252Fsearch%26fh_sort%3d-_match_rate%26fh_user_date%3d20141227%26channel%3dDesktop%26fh_secondid%3d0940046

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
2.7K
Cryofiel
9 jaar geleden
AH en Blokker verkopen afvalzakken in diverse maten. Ik weet niet of die in jouw kliko zouden passen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij heb ik laatst bij Action vuilniszakken van 60 liter gezien
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik koop deze vuilzakken bij Wibra en ben daar heel tevreden over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet dat er vuilniszakken zijn van 60l,
maar ik ben specifiek op zoek naar vuilniszakken met een brede opening, die om de wijde rand van deze prullenbak passen...
jodyenboyke
9 jaar geleden
Ik heb dezelfde kliko en gebruik de vuilniszakken van de Lidl, niet die van 60l.
Ivana
9 jaar geleden
Lijkt me niet wijs zo'n grote vuilnisbak in de keuken te hebben. Voordat hij vol is, is alles al aan het verrotten en heb je kans op fruitvliegjes en andere ongemakken zoals maden. Vooral omdat je keuken warm is ontstaat dat een broeierige atmosfeer in je bak bij die hoeveelheden. Niet gezond.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb altijd al een 60l vuilnisbak gehad. Het duurt ook niet lang voordat hij vol is, afval wordt hier niet gescheiden. Ik heb nooit last gehad van de dingen die jij omschrijft, Ivana.
Ivana
9 jaar geleden
Dan is het goed. Ik heb het ooit in een studentenhuis gezien en gruwelde bij de gedachten alleen al. ;)

Antwoorden (3)

Een plastic hero zak past perfect en kun je kopen bij je plaatselijke supermarkt. Verkrijgbaar in rolletjes van 10 en kosten €0,00
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de jumbo verkopen we die!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus, klopt, heb ik voor mijn kliko die buitenstaat, de zwarte zakken met rode uitrekbare trekband, of de witte met gele trekband.
60 en 120 liter vuilniszakken van de lidl werken perfect.