Weet iemand een stof dat veel lijkt op tapijt qua dikte en materiaal, maar wel een goedkoper alternatief is?

We zijn bezig met een project genaamd "een eigen krabpaal maken". Ik heb al vaak gezien dat er ook tapijt gebruikt wordt, in plaats van alleen sisal touw. Nu is tapijt vrij duur, en ik vraag me af of er ook een goedkoper alternatief is, bijvoorbeeld bepaalde dikke stoffen?

Tapijttegels en vloerkleden vallen helaas ook in de categorie "duur".

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor een krabpaal heb je geen 4 meter breed nodig.
Reststukken zullen meer dan groot genoeg zijn en
er is vast wel een stoffeerder waar je in de afvalbak wat gratis kan uitzoeken als je uitlegt waarvoor het is.
liveisgreat
9 jaar geleden
je kan beter iets stevigs kopen dat een tijdje meegaat. veel stof zal snel stuk zijn. en dan is "goedkoop" op langere termijn "duurkoop".
Dus kies hoe dan ook iets stevigs, bv. stoffeerstof (een couponnetje). Maar ik zou eigenlijk gaan voor het sterkste materiaal, ook omdat anders je werk "voor niets" is...

Antwoorden (1)

Deurmatjes kun je ook gebruiken,die kun je goedkoop aanschaffen bij Action,maar er zijn ook goedkope coupons bij de goedkopere tapijtwinkels waaronder Leen Bakker of Kwantum bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 45 seconden:
Nog goedkoper dan Leen Bakker en Kwantum is bij een Turkse tapijtwinkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Precies, gewoon een couponnetje halen.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Een deurmatje van €0,49 cent!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80186688/
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Zelfs die van action zijn niet zo goedkoop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet je wel in de buurt van een Ikea wonen. ;-)))