Wij zitten 59 jaar in de meubels,en nee, nooit 1 houtworm gezien.
In spaanplaat komt dat niet voor is eigenlijk ook geen hout,er zitten
wat hout vezels in en erg veel lijm.
burgos
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies Dikke plus+
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zeer aannemelijk.
OOMLODEWIJK1921
een jaar geleden
bij ons zeggen dat ze in keukenkastjes zitten dat is toch spaanplaat

Andere antwoorden (1)

Ja, houtwormen komen in bijna alle soorten hout voor, en ook in deze.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Spaanplaat wordt onder hitte en druk met een bindmiddel samengeperst. Hierin hebben houtwormen geen kans.
Min -1 voor het niet onderbouwen van je antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Grappig, toevallig ken ik iemand die houtwormen had in spaanplaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gok dat als je spaanplaat naast een balk met houtworm plaatst, die houtworm ook in het spaanplaat komt.
Spaanplaat is wel laatste keus voor een houtworm, maar als ie trek heeft...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou kunnen ja
burgos
9 jaar geleden
nou egt niet, ze lusten geen spaanplaat.