Ja uiteraard passen hoeslakens op een boxspring maar doorgaans kiezen mensen een boxspring die iets breder is (of soms ook langer) dan hun vorige matras en dan past dat hoeslaken uiteraard niet meer.

Net zoals bij andere matrassen dien je dan de maat te nemen en een aangepaste maat te kopen.

Je kan boxspringlakens kopen in de winkel waar je de matras koopt of je kan ze in een andere textielwinkel of online kopen.

Je hebt hoeslakens van verschillende textielsoorten en in diverse kleuren.

Keuze te over dus ;-)

Ik voeg enkele links voor online aankoop toe.

Liefs en veel Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook op de markt kan je deze hoeslakens kopen.
geef gewoon de maten van jouw boxspring door en de marktkramer weet perfect welke maat je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal goed antwoord plus dus +.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt en Fijn weekend Crea ;-)