Waar kan ik een hele kleine kookwekker kopen?

12 jaar geleden
in: Interieur
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar de wens voor een hele kleine kookwekker?
Annswers
12 jaar geleden
Ik vergeet mijn medicijnen in te nemen en het alarm op mijn mobiel geeft ook geluid als hij uitstaat (vet irritant tijdens vergadering). Een kookwekker lijkt me makkelijk op mijn bureau en een kleine is makkelijk mee te nemen in een handtas ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar... een kookwekker maakt toch ook geluid??? Je hebt overigens bij Blokker enzo van die platte digitale dingen maar de meeste kookwekkers gaan maar tot een uur ofzo, is dat handig?
Annswers
12 jaar geleden
Oh ja daar had ik niet over nagedacht dat ze max een uur kunnen gezet worden. Het geluid kan ik makkelijker uitzetten dan mobiel vind ik dan. Nog effe oriënteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een handtas is het misschien weer niet zo handig. Omdat op de kookwekkertje die knopjes groot zijn en daardoor willekeurig ingedrukt zouden kunnen worden. Wel kan je misschien een klein reiswekkertje kopen. Bij de marskramer hebben ze een platte. Welke mobiel heb je, misschien heb je daar nog een app voor als het een smartphone is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze bedoel ik...
http://www.actie.nl/images/img4c1ce026dc31c-reiswekker.png Ik heb er een paar van, reuze handig. Standaard in mijn toilettas, op mijn werk, bij de computer. Zit ook een temperatuurmeter op.

Het beste antwoord

Onderstaande kookwekkertje ligt bij Action voor 2,69, en is heel handig in het gebruik. De afmetingen zijn 6 bij 8 cm. Bij Blokker liggen voor ongeveer dezelfde prijs nog kleinere, maar houd er dan wel rekening mee, dat die onhandig zijn, door het gepriegel met te kleine knopjes en te kleine tijdsaanduiding. Om iedere keer een bril op te zetten, als je een ei kookt, lijkt me ook niks ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

blokker hema enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikea, woonwarenhuis v&d enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de blokker heb je een kleintje (misschien 4x5 cm). Hij is silverkleurig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Horloge met wekker.