Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb stadsverwarming en nu een geiser voor warm water, maar wil het graag vervangen met een boiler. Wie heeft hier een goed advies over?

Het moet warm water geven om te douchen en afwaseen, etc. voor 2 personen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Interieur
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik weet niet wat de reden is om de geiser te vervangen door een boiler,maar persoonlijk zou ik dit niet doen.Een boiler geeft wel heel warm water,maar dat is na het douchen vrijwel
op,of je zou een 50ltr.moeten aanschaffen,en toch niet te lang onder de douche staan.Het nadeel is,dateen boiler de hele dag water op temperatuur houdt.En dat kost duidelijk meer dan een geiser,die alleen op het moment van gebruik kosten maakt,buiten dat een geiser b.v. wel een uur continu warm water kan geven,of zo lang je wilt.Bij een boiler wordt dat na een kwartier verbruik steeds minder warm tot het water koud is,en dan weer tijd nodig heft om te verwarmen.

Dit is mijn advies en ervaring.

Groeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel mensen doen juist hun boiler weg en nemen een geiser. Deze is veel gebruiksvriendelijk en goedkoper in gebruik. Waarom zou je dan een boiler nemen? Niet doen dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding