Bij het kopen van een bed zijn er een paar dingen waar je rekening mee moet houden.
Als eerste natuurlijk de grootte en hoogte van je bed. Wil je een #1 persoons-bed, een twijfelaar, een lits-jumeaux? Waar gaat jou voorkeur naar uit? Als je wat ouder bent, neem dan een breed bed in verband met uit bed vallen.
Het tweede punt waar je op moet letten is het soort matras dat je wilt kopen. Kijk naar de verschillende soorten matrassen die er zijn.
Als derde punt kies je de bedbodem star of beweeggbaar. Nu je weet welk matras je wilt, kun je daar een bedbodem bij kiezen die het matras optimaal ondersteunt.
Het vierde punt waar je op kunt letten is de kleur van de dekbedovertrekken. Welke uitstraling wil jij je slaapkamer geven? Welk beddengoed past daar het beste bij?
En het vijfde punt waar je op moet letten zijn de verschillende accessoires. Kijk nog eens naar je slaapkamer ideeën en kies dan je accessoires uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vergeet niet in de winkel op het matras te liggen om hem te testen. Gewoon doen want je slaapt een derde van je leven weg. Let er dan op dat - als je op je zij ligt - je ruggenwervel recht ligt. Zo weet je of het matras voor jou hard of zacht genoeg is. Erg belangerijk om geen rugklachten te krijgen.