wat is mijn tafel waard?

De tafel op de foto komt bij mijn oma vandaan. Hij staat nu tijdelijk opgeslagen in een loods.

Op internet kan ik maar weinig vergelijkbare tafels vinden. Wel weet ik inmiddels dat de tafel een "Chippendale" stijl is. Ook denk ik dat hij frans is.
Een ronde tafel als deze kan ik met 4 poten niet vinden op internet, wel zie ik vergelijkbare tafels met 1 poot in het midden.

Weet iemand wat voor hout dit is, uit welk jaar hij ongeveer komt en wat hij waard is?

De tafel is op de foto nog niet schoon gemaakt. De witte vlekken op het blad is te verwijderen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Op dit moment in deze conditie misschien € 50,00 .Opgeknapt en schoon € 85,00 of zoveel als de liefhebber er voor wil geven, maar ik denk niet meer dan € 150,00 als het mahonie hout is .