bij welke omgevingstemperatuur begint een normale koelkast problemen te krijgen met koelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Dat ligt aan he type koelkast. Als je een koelkast koopt staat er bij de technische specificaties bij wat de minimale temperatuur is waarbij de koelkast nog werkt. Dat kan 10 graden zijn, maar ook 16 graden.

Heel belangrijk dus voor als je een koelkast koopt voor in de schuur ofzo.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik nam aan dat je het over de ondergrens hebt, maar er is natuurlijk ook een bovengrens. Ook die staat aangegeven bij de technische specificaties. Vaak is dat rond de 32 gaden. Hoe warmer, hoe moeilijker het wordt om bijvoorbeeld 4 graden vast te houden.