Hoe kan ik een muur poster het beste verlichten?

Hallo, ik heb een poster van 160 x 115 op mijn kamer hangen. en ik dacht er aan om deze te verlichten met spotjes. Waar kan ik die spotjes het beste plaatsen? De poster heeft een glad oppervlakte!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1K

Antwoorden (2)

Het ligt er aan waar en van welke kant je de lichtval op je poster wil hebben.

Dit kan van bovenaf,maar vanaf de onderkant zo naar boven schijnend is ook mooi om te zien.

Je zou het uit moeten proberen wat jij het beste vindt staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt 3 mogelijkheden.
Als de poster aan de muur hangt, kun je boven, onder of van 't plafond af de spot er op richten. Van onder en van af boven kijk je vaak in het licht, niet fijn...

Antwoord

Vanaf 't plafond een spotje gericht op je poster is de beste van 3 mogelijkheden. De poster wordt belicht en jij kijkt niet in 't licht van de spot.

Succes ermee!