waar kan ik goedkoop rond tafelkleed kopen

İk zoek een tijd lang een wit kleurige rond tafelkleed,maar find nergens.Ik kan 15 euro uitgeven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een kringloopwinkel kan je vaak goed terecht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Action, Leen Bakker, Kringloop, Blokker, Marskramer.
Bij AH na de feestdagen ligt het voor een prijsje te koop in zo'n grote bak + korting.
Amadea
10 jaar geleden
Bij Blokker kan je voor € 4.19 een rond tafelkleed kopen. Alleen niet in het effen wit, maar wel in heel zacht beige, of met vrolijke bloemen erop: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=130988#meerinfo Of dit ivoren tuintafelkleed, te koop voor € 9.99 bij Blokker: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=119401 Toegevoegd na 26 minuten:
Met de eisen die jij stelt is er waarschijnlijk maar één mogelijkheid: ga naar de markt, koop daar een goedkope lap witte stof, knip die zelf rond en omzoom 'm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van welk materiaal? Bij Zeeman heb ik wel eens goedkope tafelkleden gezien; van kunststof.

Het beste antwoord

Bij Leenbakker een gebroken wit kopen , in het wasmachien doen en een flinke geut wcgel bij je vloeibaar wasmiddel doen! Lukt!

Let wel! WCgel gebruiken géén puur javelwater!

Kan dit denk je? Eventueel een papieren wit tafellaken zelf uit een groot stuk papier knippen?

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik even probeert.ik heefte een ivoor kleurige tafelkleed maar het weer dezelfde kleur :(( waar heb ik fout gedaan? ik heb di WC geel van lidl gebruikt.en met 30 graden gewassen.

Andere antwoorden (2)

Bij de Leenbakker hebben ze ronde witte tafelkleden voor onder de 15 euro.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja er is een rond tafelkleed maar die is niet wit.ik will ook geen gebroken wit.
Bij action voor ongeveer €10.