Wie weet wat dit is?

Tijdens het opruimen van onze schuur vonden we deze metalen 'dingen'. Komt ons nog vaag bekend voor maar we weten helemaal niet meer wat het is! Steunen? Maar waarvoor dan? We hebben er een stuk of 6 van.
Kan je ze ergens inhangen? Het lijkt ook of je er iets in kan geleiden, gezien de gleufjes......
Het uiteinde loopt iets schuin weg.
Ik hoop dat jullie het herkennen!!

Toegevoegd na 3 minuten:
Dé foto.......

Toegevoegd na 12 minuten:
Zo moet ie toch lukken?

Toegevoegd na 2 uur:
Voor de volledigheid: de volledige lengte is 12 cm.

Picture for question
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een foto zou helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja... denk ik ook
Steenuiltje
12 jaar geleden
Jaaa komt er aan. Had ik geuploaded maar het GV programma pakt hem niet??!
Ga t nog een keer proberen! Momentje ....... :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleiner maken en anders ergens neerzetten en een link geven.
Steenuiltje
12 jaar geleden
Jongens ik baaaaal als een stekker. Ik krijg de foto er niet in!!!! GRRRRRR!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rustig maar. We hebben de hele avond ;)
Steenuiltje
12 jaar geleden
Echtgenoot gaat de foto nu verkleinen. Hang on allemaal; hij komt er zó aan.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt ons wel extra nieuwsgierig zo... ;-)
Steenuiltje
12 jaar geleden
Jaja en als je de foto ziet (niet spectaculair) dan knappen jullie af ...... haha..... er wordt aan gewerkt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speelt spannend muziekje af....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een cliffhanger is er niets bij......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EVEN WACHTEN.........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spannund!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn god dit is niet te houden meer...........
Steenuiltje
12 jaar geleden
Jaaaaa hij staat erop!
Nou maar hopen dat jullie weten wat het is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eh nee..., kom niet verder als wat je zelf al zei...
Cryofiel
12 jaar geleden
Lijkt wel op die rails waar laden (van een ladenkast) in rollen.
Steenuiltje
12 jaar geleden
Zou kunnen ..... ??

Antwoorden (8)

Het lijkt iets te zijn van "element" of "schadebo" Ik ga eens verder op zoek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steenuiltje
12 jaar geleden
Er gaat hier nog geen lampje branden. Bedankt voor je zoektocht. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas....kan niets vinden dat er op lijkt
Suc6
Steenuiltje
12 jaar geleden
Toch bedankt!
Armleuningen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steunen voor een plank ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar lijkt het ook op
Geleiders voor keukenkastlaadjes?
Die geleiders lopen altijd tot de helft van het laadje, zodat bij uittrekken ze er ook niet uitvallen.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar vind ik het wel op lijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarlijkt het wel op
Die dingen doen me nog het meeste denken aan hulpmiddelen om tubes goed leeg te draaien. Je hebt grotere tubes, das wat dat betreft zou het kunnen. Onderkant van de tube in de gleuf en de rest draai je er gewoon omheen. Alleen de wat platte vorm spreekt dit tegen. Ik ken ze eigenlijk alleen maar met een wat rondere vorm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij komen deze van een fotolijst af, de randen van een fotolijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit lijkt me iets van een auto voorin wat je ook opzij kunt doen en omlaag voor de zon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk snel aan een rand ergens van, zelfgemaakt.