Waar kan je een prikbord en een whiteboard kopen ?

Ik wil graag een prikbord en een whiteboard, graag goedkoop en het hoeft ook niet heel groot te zijn, waar kan je het kopen ? De ikea kan al niet want dat is best ver en heb daar geen tijd voor , alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.7K

Het beste antwoord

De Hema heeft ze sowieso. Heb ze daar pas nog gekocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij Ikea kan je die dingen vinden.
en anders voor nog minder:

http://www.marktplaats.nl/z/prikbord.html?query=prikbord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou even op Marktplaats kunnen kijken, daar staat vaak nog wel wat moois voor weinig tussen. Of kijk even op Google om te zien welke winkels beide borden verkopen (misschien Xenos, Blokker, Hema, Bruna enz.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan kijken bij de action of bij de xenos !