waar vind ik een koperkleurig doucheslang (dus NIET verchroomd koper)?

Ik bestelde bij Kranenwereld een bronskleurige kraan (lijkt op geel koper) maar helaas is de doucheslang verchroomd. De combinatie is echt niet mooi, dus ik zoek een aparte doucheslang die echt die gele koperkleur heeft.
Op internet zie je heel wat koperen doucheslangen, maar hetzij staat er vermeld dat het verchroomd is, hetzij zie je het duidelijk op de foto. het moet dus echt de kleur hebben van geel koper....

Toegevoegd na 53 seconden:
ook bij kranenwereld is de zogeheten bronzen doucheslang verchroomd... en van de koperen en de "gouden" staat er geen foto dus je kan het niet zien of het verchroomd is....

10 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kwam ook op kranenwereld, je kan toch even mailen of bellen?

Het beste antwoord

Ik heb er een paar gevonden, ze komen wel uit het buitenland.

http://nl.aliexpress.com/wholesale/wholesale-gold-shower-hose.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is wel goudkleurig, maar komt zeker in de buurt.