Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een rieten mand overspuiten in een andere kleur?

Ik heb een mooie rieten hondenmand voor mijn hond gezien. Echter de kleur vind ik niet zo passen bij mijn interieur. Kan het kwaad om het over te spuiten in het wit? Is het voor de hond ook niet schadelijk? Als hij eraan gaat likken gaat de lak er sneller af ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zou ik niet doen,is binnen 6 weken kaal,schilfert er absoluut af.
Lijkt mij niet zo lekker voor de hond, helaas een nieuwe kopen.
(Lees meer...)
burgos
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat dacht ik inderdaad dus ook twijfelde. De foto die ik heb bijgevoegd is niet van mij. Die kon ik overnemen maar de kleur is niet mijn smaak en past ook niet bij ons interieur. Overweeg toch om gewoon een nieuwe voor ons hondje te kopen. Bedankt voor de reacties.
burgos
10 jaar geleden
Zou ik maar doen,als je een nieuwe koopt kan je jaren vooruit.

Andere antwoorden (1)

Als je je rieten hondenmand in een andere kleur wilt hebben, dan krijg je het mooiste resultaat door ze in een andere kleur te spuiten met een spuitbus.. Dit kan met een spuitbus op waterbasis deze verf is niet giftig voor honden. Deze verf is echter niet zo slijtvast als verf op oliebasis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding