Bestaat er een 'midden'-wandplint?

Eén grote wand bestond uit twee decorhelften: de bovenste helft uit behang en de onderste helft uit verf. Het midden was met een behangrand gedecoreerd. De wand is opnieuw behandeld, ditmaal enkel met verf. Waar de behangrand geplakt was is nu een lelijke overgang te zien. Dit kan verborgen worden met een sierplint/lijst. Deze wordt normaal op vloerhoogte geplaatst. Bestaat zoiets voor het midden van een wand?

Toegevoegd na 25 minuten:
Zo ja, hoe heet het?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Ja hoor,deze zijn in verschillende modellen te koop bij de bouwmarkt, eigenlijk om boven de lambrisering te bevestigen, maar hier kan dat ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht sierlijsten, maar ga eens kijken bij de bouwmarkt.