Heb al jaren kliklaminaat. Nu kocht ik een poef, en die heeft zich afgetekend. Krijg de vlekken niet weg met mijn gewoon onderhoudsprodukt? Graag een

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Tenzij het verkleurd is door licht, kun je vlekken op het laminaat verwijderen met HG Laminaat Kracht Reiniger dit is geschikt voor alle soorten laminaat.
HG laminaat krachtreiniger is een krachtige reiniger voor het veilig en snel verwijderen van hardnekkig vuil, vet en beschermfilms van alle soorten laminaat.
- Los één liter op in een halve emmer (5 liter) lauw water en breng dit op met behulp van een goed uitgewrongen mop of dweil en spoel deze regelmatig uit in de gemaakte oplossing. Niet naspoelen of na dweilen en de vloer uit zichzelf laten drogen.

Te koop bij drogisterij, bouwmarkt, supermarkt en bij de meeste Blokker en Marskramer filialen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verw.ijder het met een sponsje, met een beetje cif.
Haalt alle vlekken er uit
burgos