Waar vind ik een badkamerspiegel van 160 cm breed?

Ik heb al gezocht op Marktplaats en bij verschillende bedrijven die (badkamer)spiegels leveren maar het gaat meestal maar tot 140 cm. De spiegel moet ook verwarmd en verlicht zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar een sanitair speciaalzaak, die kunnen meestal ook afwijkende maten leveren, dan worden ze speciaal voor jou gemaakt, is wel iets duurder natuurlijk.

Het beste antwoord

Zo een?

http://www.sanitairwinkel.nl/spiegels/detremmerie-spiegel-met-2x-verlichting-led-met-verwarming-160cm-condensvrij/

Home»Spiegels»Alle spiegels»0154753
Detremmerie spiegel met 2x verlichting LED met verwarming 160cm condensvrij 075P160LV

Detremmerie | 0154753

6 weken levertijdGratis thuisbezorgd
Adviesprijs:1280.18,-
Uw korting:341.18,- (26%)
Prijs 939,-
Incl. BTW

Vragen?
Bel ons op: 073-5220688
of bezoek een showroom

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier vind ik nog wat, maar kan niet met zekerheid zeggen of deze ook verwarmt zijn.

http://www.sanitairwinkel.nl/spiegels/spiegel-met-verlichting/#breedte=160
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, en dan voor 300 euro en met de ledverlichting geintegreerd. (Grapje, hartstikke bedankt voor je hulp. Nu weet ik dat ze er in ieder geval wel zijn en kan ik verder zoeken in deze richting.)
Poet
10 jaar geleden
Als je googled met sauna alles vind je ook allerlei leveranciers die je kunt proberen