waar vind ik in België kledingkasten met een volledige spiegel(schuif)deur?

ik zoek een kast met een breedte van ongeveer 2 meter, ongeveer 50 cm diep met 2 spiegeldeuren volledig met spiegel, wel schuifdeuren anders kan ik ze niet plaatsen. hoogte ongeveer 2 meter.
nu had ik deze gevonden bij Ikea (Elga) maar die kast is niet meer te krijgen in België.
Waar kan ik aan een prijs van ca. 300 Euro dergelijke kast nog vinden in België (of met levering naar België)?

10 jaar geleden
in: Interieur
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gamma?

Het beste antwoord

Bij meubelen Ronny Heyndrickx kan je aan spotprijzen alle meubels vinden die je zoekt.
Korte Dijkstraat 21/8
2060 Antwerpen.
Tel: 03/ 201.93.90
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
inderdaad een aanrader, en supervriendelijke mensen

Andere antwoorden (1)

De firma Deba Meubelen uit Belsele heeft een gamma kleerkasten verkrijgbaar in verschillende afmetingen en met of zonder spiegeldeuren.
Lokersebaan 10
9111 Belsele
Tel.: 070-22 23 56