Waar kan ik magneten voor een glasbord van de hema kopen?

Blokker en Xenos hebben ongeveer een zelfde soort glazen magneetbord maar losse magneetjes zijn nergens te koop

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heb ik laatst besteld, magneten in alle soorten en mate: http://www.magnetenkopen.nl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze geven zelfs advies over het magneetbord: http://www.magnetenkopen.nl/glazen-magneetbord-planbord/

Het beste antwoord

Hier heb ik laatst besteld, magneten in alle soorten en mate: www.magnetenkopen.nl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij ikea kan je losse magneten kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat valt ook tegen tegenwoordig, heel gek. Twee jaar geleden lag het vol maar er is nu bijna niets meer, alleen hele grote.
Drie weken geleden heb ik nog een doosje magneetjes bij de Blokker gekocht, ik geloof 8 voor 2 euro in vier kleuren.