Bestaat er ook een mode in kamerplanten en zo ja welke planten zijn dan momenteel in de mode?

Als ik in het tuincentrum kom krijg ik het gevoel dat daar, afgezien van seizoensverschillen, niet altijd dezelfde kamerplanten worden aangeboden. Daarom vroeg ik mij dit af.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De tien populairste kamerplanten Wat zijn momenteel de meest geliefde kamerplanten welke kamerplanten zou je dus nu als je met de laatste trends wil meegaan in je huis moeten hebben staan. Dit zijn de tien meest geliefde kamerplanten Orchidee Vetplanten Rhipsalis Calathea Bananenboom Olifantsoor Anthurium Dipladenia Hortensia Kalanchoe

Bronnen:
http://plazilla.com/wat-zijn-de-tien-popul...

Ja hoor in planten is ook mode. Jaren geleden had iedereen een yucca in huis. Wat nu de mode is weet ik niet, maar dat zie je snel genoeg als je in 2 tuincentra gewest bent

Nummer één met stip is momenteel de kerstster in rood of wit,de rest is naar eigen goeddunken in te vullen. ies dat, wat je mooi vindt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100