Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik moderne leren fauteuils voor een bejaarde vrouw die klein van stuk is?Het gaa t niet om relax fauteils

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
662

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Eigenlijk bij de meeste meubelzaken wel ; juist in Nederland kun je relatief veel meubels vinden die niet zo massaal zijn, en daar zijn zeker leuke kleine fauteuils bij waar je niet helemaal in verdwijnt. Zelfs bij Ikea kom je ze wel tegen. Kwestie van gewoon gaan shoppen (internet o IRL) en uitproberen. Je kunt zelfs speciale fauteuils voor kinderen kopen, als ze echt heel erg klein is.

Toegevoegd na 39 seconden:
In de link een leuke willekeurige greep van verschillende winkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet waar u woont, maar in Rotterdam is er in mijn straat een bazaar(a.s. dinsdag), waar voor een koopje soms heel fraai meubilair(soms splinternieuw) is te koop. Via een persoonlijk bericht kan ik u het adres wel doorgeven. Zelf sta ik hier geheel buiten. Het zijn over het algemeen goederen door het leegkomen van woningen van meestal bejaarde mensen. Wat er zo al te koop komt te staan is elk jaar een verrassing.

Toegevoegd na 3 minuten:
O ja, er zijn Piekfijn winkels. In Rotterdam bijv. op de Mariniersweg. Goed mogelijk dat u daar slaagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding