Waar kan ik dit tafelloper krijgen? (internet of winkels Groningen-Friesland) zie beschrijving

Deze tafelloper heb ik besteld bij Tempsl.nl, maar daar vandaan kreeg ik een compleet andere tafelloper toegestuurd, dus nu is mijn vraag,, waar kan ik deze wel bestellen.. (de goeie zoals op de foto)

Het is een tafelloper met bloemen/rozen
Tekst gekopieert van de site:

'dit fijn geborduurde, prachtig uitgesneden en opengewerkte sierkleed met zachte kleuren ziet er fantastisch uit en voelt satijnzacht aan. Een verzorgde uitvoering die de tafel in de zitkamer of de eetkamer mooi aankleedt. Wasbaar op 40°. 100% polyester.
Afm. ong. 85 x 38 cm. '

zie foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Dit is mij ook gebeurt gewoon bellen en je krijgt alsnog de bestelde loper thuis.
Met hun welgemeende excuses.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel heel duidelijk het bestelnummer doorgeven.
En aangeven dat je een ander bestelnummer hebt ontvangen.
Ze vragen dan welk bestelnummer.